среда, 23 ноября 2011 г.


«В міліції сказали, що я «попала»
За матеріалами смі.
Ганна Гриненко хотіла отримати десять тисяч гривень кредиту без довідки про доходи, і підписала договір з вінницькими консультантом немісцевої компанії. Оплачувала квитанції, але позики не дали. Каже, годують «завтраками». Зареєстроване приватне підприємство, яке називається банком, в Ужгороді. Розрахунковий рахунок – харківський. 
  Люди без постійного місця роботи змушені звертатися за позиками у сумнівні структури, бо в банках без довідки про доходи кредиту не дадуть. Якби мені хоч один банк дав кредит, я б у таку історію не вляпалася, - каже 28-річна вінничанка Ганна Гриненко.
Вона працює нянею в чужій сім’ї і виховує власну чотирирічну дочку, поки чоловік на заробітках. Ганна раніше брала позику в кредитній спілці, благополучно отримала її і вже повернула. Але вдруге туди ж не пішла, бо хотіла щомісячно повертати потрібні їй зараз десять тисяч гривень. У відомій вже кредитній спілці платежі щотижневі.
- Про фірму „Б.А.Н.К.юей” прочитала в газетному оголошенні, яке, до речі, вже не друкують, - розповідає жінка. – По телефону мені сказали, що потрібні тільки паспорт і ідентифікаційний код. Уклала договір 14 березня в офісі на вул. архітектора Артинова. А сама ця фірма, яка насправді не банк, а приватне підприємство, – в Ужгороді.
Щоб підтвердити свою платоспроможність, вінничанка внесла 350 грн гарантійного платежу на рахунок. Що він у Харкові, написано у квитанції, яку дав для оплати позичальниці вінницький консультант. Потім сторони поставили підписи на договорі.
- Консультант не попередив, що мене чекає насправді, - каже Ганна. – Лише сказав, що зі мною зв’яжуться і надішлють лист-повідомлення про отримання коштів до 25 березня.
Листа жінка не отримала, і сама зателефонувала в центральний офіс компанії. Їй сказали чекати ще місяць. У квітні прийшов поштою лист із квитанцією на 319 гривень і попередженням – якщо не сплатите, втратите можливість отримати кредит.
- Я заплатила за ті десять тисяч, які мені ще не дали, – каже Ганна Гриненко. - Коли дзвоню в Ужгород, мені щоразу кажуть: змушені вас розчарувати, не призначена вам виплата коштів, чекайте наступного місяця. Вже їм заплатила 669 гривень, більше не буду. І знаєте, що кажуть мені? Мовляв, по 50 тисяч люди вже отримали, укладіть з нами повторний договір на більшу суму...
Ганна написала заяву на розірвання договору з „Б.А.Н.К.юей”. Текст їй продиктували вінницькі консультанти і сказали, що посилати заяву треба самій поштою в Ужгород.
- Договір у Вінниці консультант зі мною підписував, а розірвати його я маю в Ужгороді? Хіба не шахраї? Мені в міліції так і сказали: дівчино, ви „попали”, – говорить Ганна. - У них вже є заяви про подібне.
А в міліції говорять, що за заявою Ганни Гриненко ще проводять перевірку, викликають і опитують людей, але, скоріше за все, вінничанці доведеться повертати свої гроші через суд. Тут цивільно-правові стосунки, а не кримінал. І взагалі, треба було не спішити підписувати договір, а спочатку вивчити, що там і для чиєї вигоди оговорено.
У договорі сказано, що сторони мають вирішувати суперечку шляхом переговорів. Але переговорів з Ганною Гриненко вінницькі консультанти не вели. Кажуть, не уповноважені вирішувати такі питання, тим більше - надавати коментарі пресі.
- Не можу нічого вам відповісти. Не маю права, - сказав працівник офісу на вулиці архітектора Артинова, який у березні консультував Ганну.
- У вас така вказівка?
- Так. Нікого сюди не пускати, в тому числі й пресу. Я консультант. Ні за що не відповідаю.
Другий працівник при розмові з журналістом хотів відібрати фотоапарат. Намагався не грубіянити, але посилав. До свого керівника. Щоправда його телефон та ім’я треба було самій знайти в копіях документів, вивішених на стіні, або взяти у… клієнтки. Візитку він у журналіста з радістю взяв. А сам тільки назвався Миколою Миколайовичем.
- Людина вас звинувачує у шахрайстві. Вважаєте, що нема підстав на це відповідати?
- Якби ми були шахраями, нас би посадили. Людина підписалася під тим, що вона договір прочитала і згодна з ним. Вона була проконсультована. Я з неї нічого не вимагаю, а вона з мене вимагає кошти. Вона мені погрожувала. Махала руками...
- Як радить керівництво діяти в таких випадках?
- Нам сказано підписувати договори і консультувати людей. Ми не видаємо коштів.
- Грошей вона не отримає?
- Я того не знаю і не можу знати, я простий працівник... Дзвоніть до директора.
- То як ваше прізвище?
- Я готовий з вами співпрацювати, якщо підпишете цей договір...
- Не потрібна мені позика. Хочу зрозуміти, як ситуація для цієї жінки вирішиться. Чи не вирішиться?
- Моє прізвище буде стояти в договорі, коли підпишете.
- З усіма так торгуєтеся?
- Чому ви так одразу?
- Бо так це виглядає.
- То виглядає...
Телефон директора "Б.А.Н.К.юей" то не відповідав, то відключався. Коли зателефонували в центральний офіс, щоб уточнити, чи за тим номером звертаємося, там підтвердили дійсність номеру. Сказали, що коментувати будь-що не мають права. Говорять лише з клієнтами. Редакція розуміє, що підприємець міг бути зайнятий, тому готова надрукувати його відповідь на цю публікацію в наступному номері.
P.S. Багато інформації про назване підприємство в інтернеті не знайдете. Зате його назва є у переліку фінансових структур, яким висловила недовіру за зверненнями громадян Всеукраїнська громадська організація захисту прав споживачів фінансових послуг. Там "Б.А.Н.К.юей" називають компанією «взаємодопомоги».
Коментар:

Юрій Куций (42),
начальник Вінницького міського управління внутрішніх справ:

- На кредитні спілки є поодинокі заяви. Якщо ми сумнівні фірми виявляємо і починаємо перевіряти, вони зникають. Є заяви на філію банку, який закрився, і людина депозит не може забрати. Є заяви на інші структури, що працюють за схожою схемою. На Замості було торік 20 заяв від людей, з яких взяли по 150-200 гривень і пообіцяли працевлаштувати, але насправді нічого не зробили. Там договір на трьох листках і дрібненько написаний. Люди неуважно читають, але всі нюанси там оговорені. По закону нічого не можна проти них зробити. А людина як: пообіцяли, схопила, не дочитала, підписала, сплатила. Всі ж газети читають, дивляться телебачення і знають, що жоден з банків зараз кредитів не дає і нема фірм, які дають кошти без застави житла, машини чи іншого майна. Просто так: дай мені 300 гривень, а я потім тобі десять тисяч дам - такого не може бути. Треба було взяти зразок договору для ознайомлення, з ним піти до юриста, до нас у крайньому разі, щоб почитали. Якщо зразок не дають, це має зупиняти. А юридично неосвічена людина бачить лише суму, яку хоче отримати. В інше не вникає.




Якщо Ви не бажаєте чекати роками отримання позики, хочете розірвати договір та повернути вкладені кошти, Юридична група LEX просить звертатися всіх потерпілих від фінансових афер за консультацією та практичною допомогою за тел :099-622-24-90, 097-651-05-82
e-mail: xbvlad@meta.ua
             ltdlex@gmail.com


1 комментарий:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить